Friday, April 26, 2013

IKATAWA na lang, Juan...







"Ikatawa na lang, Juan..."







Juan: Nyor Politiko, pagkadaghan ba sa libaong ani nga dalan nyor… Kanus-a man kaha ni nimo mapaayo?


Nyor Politiko: Hah, unsa to, Kabahong? Sus, naa ko daghan ana sa gamay pa ko, badlongon lagi ta sige lang ug duwa… O oi, dugay pud na siya maayo.


Juan: Dili kabahong nyor politico, kining mga LIBA-ONG ba!


Nyor Politiko: Aw! O oi! Lami na siya, hilabi na kung iparis nimo ug dukot nga bahaw nga mais… hasta lami-a anang Amahong!


Juan: (Kalot sa ulo bisag dili katol…) Diiiilii A-m-a-h-o-n-g nyor oi… Kini bang mga libaong o, naa sa imo tungod o… Libaong ba!


Nyor Politiko: (Nisaka ang kilay…) Hah, Unsa to!? Naunsa kamang kanahana ka? Buhi pa gani ko nagpapili pa gyud… hisgotan ko nimo anang Kabaong… Ano ba!? Gusto ko nimong patyon!?


Juan: Haaayyyy… pagka…A….ummm. 
(Hunghong ni Juan… “HALA BOTOHI PA NINYO”…)

No comments:

Post a Comment